reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Orosz

Michal Orosz

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Majiteľ jazykového inštitútu a konzultant patriaci do aliancie lektorov a konzultantov manažmentu. Rozhodol som sa žiť a pracovať na Slovensku, pomáhať jednotlivcov a firmám byť úspešnými a spokojnými. Zaujímam sa o vzdelávanie, zvyšovanie efektivity a produktivity ľudí a firiem. Vyštudoval som Britsko-Americké štúdiá a venoval som sa andragogike a psychológii. V súčasnosti sa vo voľnom čase venujem zlepšovaniu sa v projektovom riadení a manažmente. Som ženatý a mám jednu dcérku. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

reklama

Nezaradené

Uspieť v predaji znamená pochopiť zákazníka a jeho motiváciu

Michal Orosz

Uspieť v predaji znamená pochopiť zákazníka a jeho motiváciu

Pri stretnutiach s obchodnými zástupcami sa stretávame s problematikou neúspešných obchodných stretnutí a predajov, ktoré v konečnom dôsledku nevyústia do predaja. Obchodní zástupcovia, či predajcovia v obchodoch zahlcujú zákazníka zbytočnými informáciami a zabíjajú možnosť vytvorenia obchodného partnerstva, vzťahu so zákazníkom, riešenie jeho potreby.  Nevytvára sa lojalita voči predajcovi a obchodníkovi ako čestnej a priateľskej osobe, jeho profesionalite  a odbornosti, ako aj voči produktu a službe, ktoré prinášajú zákazníkovi pridanú hodnotu, sú pre neho rozumné a vytvárajú v ňom spokojnosť. Táto spokojnosť vyúsťuje v opakovaný nákup v budúcnosti.

  • 21. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 357x
  • 1
Ako jesť guľáš za horúca

Michal Orosz

Ako jesť guľáš za horúca

Ubehol už nejaký čas odvtedy, čo som oslavoval s rodinou úspešné ukončenie vysokoškolských štúdií. Boli sme na chate,, varili guľáš, pili a bavili sa. Proste parádny oddych po náročnom štátnicovom období. Práve tu sa odohrala situácia, ktorá sa mi navždy vryla do pamäti.

  • 9. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 777x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu